22.5.2013

Vaihtelevaa

Säätiloista nauttiminen taitaa olla merkki jonkinlaisesta kyvystä ylipäätään tuntea asioiden merkityksellisyyttä. Eilen oli lämmin, aurinkoinen mutta hyvin tuulinen päivä. Tallilla hiekka rahisi hampaissa ja ponilla tuuli myös korvien välissä. Tänään olen aamupäivän nauttinut raikkaankoleasta säästä siivotessani taloa terassin ovi selällään. Ihanaa kun sisällä tuulee :-D

Minulla on ollut tällä viikolla jo kaksi valmennustuntia ja kummassakin hiukan sellainen vaikutelma että kylläpäs on vaikeaa. Maanantain valmennuksessa minulla oli sellainen puoliverinen "luudanvarsi", mikä on siis todella hieno, herkkä ja tarkka kaveri. Valmentaja nauroi kun oli tottunut näkemään minut ponin selässä. Oli todella vaikea mukautua sen liikkeisiin ja hiukan turhauttavaa maksaa siitä 80€. Mutta meillä oli hauskaa. Nauroimme minun lyhyitä jalkojani, sitä että sotken jatkuvasti englanninkieliset termit ja lopuksi olin niin sekaisin, että en erottanut oikeaa enkä vasempaa. Sarah-Jane on todella hauska, taitava ja mukava tyyppi.

Eilen olin oman valmentajani tunnilla. Hän opettaa hyvin samantyyppisesti, joten mitään ristiriitaa ei näissä ole. Ongelmana oli vain se että lonkkieni asetukset olivat kohdassa "luudanvarsi" ja alla oli pieni ja pyöreä irlannincob. En ehtinyt sitten sitäkään murehtimaan, koska ponilla oli "vastustan kaikkea" -päivä, "kulman takaa hyökkää kissapeto" -päivä ja myöskin lopuksi hirveä kiihtymys kun pääsi kaksi kertaa laukkaamaan "tuulisella päällä". Positiivista oli se, että hillitessäni räjähtämispisteessä olevaa poniinia, huomasin tekeväni vaistomaisesti oikein, valmentajan neuvojen mukaan jo ennen niiden kuulemista. Että ehkä olen oppinut tästä kiihtymyksenhallinnasta jotain kuitenkin. Lopuksi sanoin valmentajalle että tämä poni on sitten kamala mutta rakas.

Mies lähti työreissuun ja jostain syystä sekin on vain piristävää. Tykkään olla yksin, tai siis kaksin pojan  kanssa. Keksimme jotain kivaa, käymme hampurilaisella tai ihmettelemässä teknisiä vimpaimia. Tai sitten katsomme elokuvia. Siltä osin kun ehdin töiltäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti